Khamis, 4 November 2010

Aku Janji UPSR


AKU JANJI UPSR

SAYA   :……………………………………………………………
DARJAH :………………….
Saya dengan ini berikrar dan berjanji akan belajar bersungguh-sungguh untuk mencapai target mata pelajaran di bawah :
SUBJEK
GRED
SUBJEK
GRED
BAHASA MELAYU(PEMAHAMAN)

SAINS

BAHASA MELAYU(PENULISAN)

MATEMATIK

BAHASA INGGERIS




Bagi mencapai target ini saya akan :
·         Belajar bersungguh-sungguh
·         Menuruti nasihat dan ajaran guru serta ibu bapa
·         Mematuhi peraturan sekolah
·         Tidak mengulangi kesalahan lalu

Tandatangan murid,                            T/t ibubapa/penjaga,

……………………                            ………………………
                                                                  Nama:……………………
                                                                 Tarikh:……………………           

Tiada ulasan:

Catat Ulasan